Bird Owl

Är det verkligen mig du borde vara arg på? del 2

Innan du läser det här inlägget så får du läsa det innan satt du verkligen förstår;) eller klicka ''här''
 
Har du läst det? bra! 
Jag tog i alla fall upp det för att jag har/hade en kompis som jag personligen trodde bara tyckte att jag  var irriterande för han är dryg 24/7. Vi pratar nästan aldrig men lite då och då messar han och frågar hur jag har det hemma och hur jag mår. Inget med det liksom?
 
men det han gör är att även om jag säger att jag mår bra så tar han upp saker som jag mår dåligt av och pratar hellre om dom. Alla de här tankarna som ska stanna i huvudet får han ut på papper (sånt som jag skrev i förra inlägget). 
 
Han säger att vi är ganska lika för vi båda har ett hemskt förflutet men sen insåg jag för ett tag sen att jag inte vet något av det som hänt honom och han vet jätte mycket om mig! 
 
Han kanske är en nyfiken jävel? jag skrev att jag tappat tilliten till honom och då började han flippa om hur arg och trött han var på mig för att jag inte förstår hur mycket han bryr sig om mig.. eller snarare brydde! 
 
han kan inte bli arg på mig för att han inte kan visa känslor.. han borde vara arg på sig själv, eller ?
 
går dagens smink osv.. jävligt HETT:D!

Kommentarer:

M A T I L D A ♥:

skriven

sv. hihi taaaack så mycket ! <3
KRAM

Emelie:

skriven

om musik, eller om roxette? Kramis <3 :)

Svar: lägg upp video när ni sjunger;) man jag syftade på roxette :)
kram Nicole<3
Nicole

Emelie:

skriven

Haha nja, vi är inga höjdare på det där med sång ^^ haha :) Men jag ska försöka att skriva lite mer om roxette :)

Marika:

skriven

Gumman, du borde inte tänka på honom okej?
Han förtjänar inte att gå med smutsiga fötter i dina tankar, allt han skriver och säger slutar ju negativt endå? Eller hur?

Svar: Sv: tack hjärtart men det är svårt att bestämma själv vad man ska och inte ska tänka på.. :(
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar