Bird Owl

Terapi

Som jag hoppar fram och tillbaka mellan att blogga och inte. När saker verkligen börjar suga och det inte finns någon att prata med det om så dyker inlägg upp här.


Restaurang branschen är det bästa jobbet jag någonsin haft och det finns inget annat ställa där mitt behov av att prata passar bättre. 

Du finner en massa vänner som också är utåt och fulla med energi. Men det tar några dagar till månader så märker du.. att folk är jävligt falska. De gör allt för att bli omtyckta och allt för att dra ner de som folk tycker om. 

Senaste veckorna har jag psykiskt påverkats så mycket av mina kollegor att jag inte ens uppskattar att umgås med de längre. Jag kan inte längre ha kul med dom och skratta utan stör mig bara på de onda blickarna och de falska leendena. Det förstör mig inifrån och det påverkar mina relationer så grovt för att jag blir deprimerad och ständigt har klumpar i magen som påverkar mig. 

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar