Bird Owl

Min säng

Jag ska i vilket tillstånd som helst, med eller utan kläder kunna ligga i min egna säng hemma utan att behöva säga ifrån en "vän" att han ska ta bort händerna från min kropp 

Dagen efter vi varit ute låg jag med kläder på under mitt täcke i min säng. Han tog sig friheten att beröra min kropp, i hopp om vad? 

Skulle jag bli sexuellt frustrerad och slänga mig över honom? 

Nej jag har aldrig visat intresse eller antydning på intresse vilket ska resultera i att han inte rör mig. 

Att säga ifrån har alltid varit svårt för mig. Speciellt när det är någon jag känner. Jag vill inte få de att känna ånger, de ska bara förstå att de inte rör mig. 

Det värsta är när man faktiskt säger ifrån och då är det plötsligt min handling som ska skrattas åt och min åsikt som det är fel på. 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar