Bird Owl

Fossing värk

( VARNAR KÄNSLIGA LÄSARE ATT INTE BLÄDDRA NER) 

Idag runt lunch fick jag så äckligt ont i foten att det var helt sjukt, kunde inte koncentrera mig och inte över huvudtaget hålla mig själv uppe och hålla ett leende på läpparna. Satt och fixade och spände hela kroppen och trots att jag tredubblade mina medz så hjälpte det inget alls.. Och för att göra allt lite bättre så tappade jag kryckan på foten och började gråta som ett barn.. + att jag hade Prov.. Direkt efter att jag slutade drog jag till sjukhuset och fick färga foten, fixa gipset och ta bort stygnen.. 

När jag såg hur allt såg ut under bandaget svimmade jag först och när jag vaknade höll jag på att spy.. Ta bort stygn då äckligt obehagligt.. 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar