Bird Owl

Hata inte alla män, hata mannen som gjorde det

Det finns så mycekt feminister där ute som hatar på ALLA män mer eller mindre utan alndening då anledningarna de hatar på männen inte stämmer in på alla män. Jag är inte en av dom men det som hände mig idag skrivier jag i hat till just denna man och inte till alla.
 
Jag var påväg hem till min kompis och i korsningen var det en c 30 årig ung man som stannade mig. Han log snällt mot mig och frågade om vägbeskrivning. Jag beskrev så gott jag kunde då jag inte visste helt var det låg.
 
Han sa sedan att han tyckte att jag såg ganska ung ut, sedan att han tyckt att jag hade jätte fin kropp. Jag skrattade till lite och forsatte gå, vilket han också gjorde då han skulle åt samma håll.
 
Han sa att han nyligen flyttat hit och frågade om jag visste något bra gym i närheten, vilket han tckte jag borde veta då han tyckte att jag jobbat på min rumpa mycket.
 
Det började kännas lite stelt men det ignorerade ja bara då det finns människor som bara har svårt att konservera så att de inte rikigt vet vad de ska säga.
 
Jag stannade vid porten jag skulle upp och så sa han:
 
- Aha är det hit du ska? Du skulle du vilja tjäna lite pengar?
 
Han kändes hel myskor så jag sa bara nej..
 
och då fortsatte han med en massa förslag för mig att tjäna pengar på och då jag svarade nej på allt så hittade han bara på mer och mer grejer.
 
- Du får 500 spänn om du flashar röven för mig.
- 1000 spänn om jag får känna på dina bröst utanpå din jacka.
- 2000 spänn om du runkar av mig lite.
- 1000 spänn om du tittar på när jag runkar.
 
Självklart var det här en av de dagarna då Klaudia var seg på att komma och öppna porten också så jag fick stå där nere med honom ett tag då han inte verkade vilja gå.
 
I förvåningen av att det finns så här knäppa människor så kunde jag inte göra annat att skratta och när jag ville få honom att lägga ner och gå så sa han_
 
- Ingen behöver veta det blir vår hemlighet.
 
som om det skulle vara anledningen till varför jag inte skulle vilja sälja mig själv..
 
Riktigt vidrig snubbe i psyket för från utsidan så såg han ut som vilken ung och snäll man som helst.. 
 
 

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar