Bird Owl

Fulla Stockholm tidigt

Det finns mycket annorlunda folk i Stockholm men det här tog nog priset. 

Jag satt på tåget hem igår klockan 7 på morgonen efter att han varit ute hela natten så jag var duktigt trött. 
Jag satt med hörlurar i öronen fast utan musik för att kunna tjuvlyssna lite på ett gift 30+ par som sitter och små bråkar lite bredvid mig.

Plötsligt knackar kvinnan mig på benet så jag tar ut hörlurarna och tittar på henne. 

"Förlåt att jag stör men skulle du vara intresserad av att ha en trekant med mig och min man?"

(Fortfarande full och jätte trött från min sida) 

"Nej tack!" 

Jag tar på mig hörlurarna igen.

Efter ett tag knackar hon mig på benet igen och frågar hur gammal jag är.

När jag berättar att jag är 18 ser man på henne att hon ångrar det hon tidigare frågat medan man ser på mannen att han plötligt blir ännu mer intresserad! 

Och därför borde man åka nattbussen hem där alla är lika slitna och ingen orkar prata och inte tåget tidigt på morgonen.. Skumt par. 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar