Bird Owl

perfekta killen!

Den perfekta killen:
 
Har du inget six-pack, stora armar eller biffiga bröst och ryggmuskler så har du troligtvis ingen förjävlig och skrytig personlighet och då lär jag tycka om dig. 
 
Jag bli så less på killarna med den ''perfekta'' kroppen som plötligt tror att de kan få vem de vill trots att de beter sig som svin mot tjejer.
 
 Jag vill ha en söt kille med ett fint leedne, som tycker om att gosa och kan fåna sig med mig utan att skämmas. 
 
ett bra utseende är dock ett plus men att kunna larva sig och laga mat åt mig är viktigast!
 
 

Kommentarer:

Högtiskyn:

skriven

Söta ni är!

Sv: Tack! Jag ska festa järnet! :D Vi åker från Karlskrona till Polen och sen hem igen utan någon avstigning i Polen. :)

Svar: Svar: tack så mycket :)

Ni lär ha det as kul !!
Nicole

Annster:

skriven

Verkligen!
Man har en förmåga att oroa sig lite för mycket över dem man älskar.

Tack. Är så glad såå :)

Svar: Jag är likadan men sätt dig själv fört och kom ihåg att du inte kan göra mer än ditt bästa :)
Nicole

Daniella 🌙:

skriven

gud vad fina ni är tillsammans <3

Svar: Svar: vad gullig du är :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar