Bird Owl

at this point..

Jag är så sjukt trött på min dumma fot som inte vill bli bra!
jag har aldrig saknat att kunna springa en runda så mycket som nu. Ingen träning, ingen karate och inget gym och gå så lite som möjligt.. Har vilat i en evighet känns det som, men blir det bättre då? den lilla sträckan jag har till bussen så börjar det stråla igen. 
 
förlåt alla som har riktiga problem men jag är så trött på allt haltande och att doktorerna säger att jag inte får operera förrän jag är 20.. :(
 
 

Kommentarer:

Linnea:

skriven

Vilka söta bilder på er!

Svar: Svar men tack så mycket vad gulligt, jag tycker om honom så extremt mycket :)
Nicole

Martina:

skriven

Jättefina bilder, ni passar tillsammans :D
Tråkigt att de ska vänta så på att operera, det är ju sjukt dåligt!

Svar: Svar: Vad snäll du är, alla sa att vi passade ihop långt innan vi tycket det själva ^^
Nicole

AZ:

skriven

Vad fina ni är ihop :)

Svar: Svar: Tack så mycket :)
Nicole

miranda:

skriven

Söta bilder på er! :)
svar: Tusen tack, jodå vi hade riktigt kul!

Svar: Svar: Tack alla säger att vi passar bra ihop, våra klasskamrater sa det långt innan vi ens gillade varandra ^^
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar