Bird Owl

Grattis Johanna! 18 bast!

Blev en sjukt bra kväll igår för att fira 18 åringen! 

Hade ordentligt med dricka plus att tjejer alltid blir bjudna så några shots för många blev det vissa ^^ toppen kväll från början och nästan till slut.. 
Redcup party !

Medvetslös blev min lilla ängel så bära runt på henne i en timma innan vi insåg att vi aldrig kommer att hitta till bussen och valde att ringa taxi..

Råkade skickas två dessutom så blev typ jobbigt bråk i telefon -.- men hem kom vi !


- snöänglar
- dansat och skrikit för mycket 
- fått till det med bägge dessa två 
- burit in min kompis till hallen, frågar om hon behöver gå på toa. Hon säger nej.. Bär ner henne och så fort hon ligger under täcket säger hon att hon måste kissa...
- hon red på min rygg ute när hon inte kunde gå.. Hon frös om händerna och stoppade in dom under min tröja.. Sen kom hon åt min nipple piercing och råkade dra i den.. AJ!!!  Får "mm" till svar och hon har kvar handen :| 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar