Bird Owl

Tbt

Blev en mysdag med familjen och museum igår men det var så äckligt mycket barn där så vi drog vidare rätt snabbt till något ställe att äta på.. Tror jag fick den största pizzan jag någonsin sett så fick i mig mindre än hälften. 

Senare åkte jag mot söder och träffade Erik och Patrick, vi hade sjukt svårt att komma på vad vi skulle göra men sen så spelade vi lite och efter Erik hade käkat drog vi ut :) (vann på bubble troubble!!)

När vi gick upp till Patrick så var Erik inte med och hans föräldrar var så söta när vi kom in ^^ hoppas att de inte var allt för frågiga mot honom när vi hade gått ^^



Kommentarer:

MATILDA:

skriven

Hej, har en tävling på bloggen där man kan vinna en valfri bikini från To Die For. Skulle vara kul om du ville va med :) Kram

Alina:

skriven

sv: Ja den är sjukt god :) Tack!

Hanna:

skriven

Sv: Tack detsamma! Älskar också din design :) Allt bra med dig idag? Kram

Lizette Hult:

skriven

Bra blogg!! missa inte --> http://ungrik.blogg.se/

Joe:

skriven

Fin blogg du har!
Sv: rotfruktchips kan du köpa på vanliga affärer så som ica osv tror jag. Jag köpte mina på ekologisk handel i gbg. Lycka till! Dem är suuuper goda.

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar