Bird Owl

Sarren räddade oss!

Jag drömde något så skevt inatt att jag undrar om jag var hög?

Kortfattat blev jag och några vänner strandsatta på en ö i rymden när vi kraschade med vårt rymdskepp sen gjorde vi olagliga saker och var nära på att åka fast då en av mina vänner runkade och kom i vaktens ögon och gjorde honom blind! 

GO SARRE! 

Proteinrikt, kan göra en på smällen, minska bröst canser, bota förkylningar och göra en blind! 

Finns en kvinna som sög av sin man men han kom i hennes ögon så att hon blev blind sen försökte hon stämma honom !! Med all respekt så var det bland det dummaste jag har hört ! :P


Kommentarer:

moniki.blogg.se:

skriven

men tack detsamma!
ja jag längtar till värmen!

Annster:

skriven

Verkligen! Blev så glad!
Ugglor är häftiga djur :)

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar