Bird Owl

Hej Klaudia !


Själva hemma hos klaudia med alldeles för mycket sötsaker.. 
 
Fick besök av hennes granne och hans polare också lite senare och den ena lagade empanada (spansk rätt) till oss ;) 
 
Så på dark skies och jag rekommenderar den verkligen om man inte vill kunna sova på kvällen :| glad att jag delade säng på min boboo.
 
Lite lik panonormal activity fast mycket bättre. 
 
Två killar och två tjejer själva på kvällen blir jag har aldrig och sanning och konka lekar ofc. Lekte lite fjortisar men förnekar ej att jag hade kul! 

Konsekvens gick allt från att slicka kryddor från någons mage till att svälja ägg och lägga is innanför underkläderna..

Kommentarer:

Frida:

skriven

sv: tack!

Thea:

skriven

Vad tycker och tänker du kring kaloriappar? Jag har skrivit ett inlägg om vad jag tycker och tänker här:
http://theasspace.blogg.se/2014/february/kaloriapparna-tar-over.html#comment

Tommy:

skriven

SV ja.
ni verkar haft kul :)

Svar: Sv: ja verkligen!
Nicole

Patricia Karlsson:

skriven

>>TÄVLING PÅ BLOGGEN OM DU ÄR INTRESSERAD<<

Lycka till.
http://patriciakarlssons.blogg.se/2014/february/tavling.html

Svar: Sv: vadå för tävling? :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar