Bird Owl

Bögar..^^

Hände en sjukt kul och as gay sak i fredags!!

När vi skulle sova slutade det med att jag och tre andra sov på en madrass på golvet (stor madrass)..

Vi låg i ordningen jag, min pojkvän, min kompis pojkvän och min kompis^^

Bägge killarna ville vända ryggen till den andra killen och hålla om sin tjej men ingen vågade vända sig först så de låg på rygg helt stela x)

Sen bestämde de sig för att räkna till tre och vända sig och så sjuka som de är så planerade de att vända dig och hålla om den andra killen istället bara för att jävlas.. 1..2..3!
Bägge killarna ligger mot varnades och håller om varandra !! (De är ganska lika i personligheten när det gäller vissa saker)

Lika fort vänder de tillbaka till rygg igen och ger sig på ett nytt försök.. Det räknar till tre.. På tre vänder sig den andra killen till sin brud och min pojkvän håller om honom.. Och bara för att skrämmas så la han handen i byxorna på något sätt satt den andra killen trodde att det var min pojkväns bånge han kände C:

Kommentarer:

linah brown:

skriven

så fin du är!

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar