Bird Owl

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

panik!! och typ chockt med ångest! 
 
nu insåg jag att jag måste sluta träna effektivt när jag inte kan äta!! måste få min ''sjukdon'' under kontroll igen och det är nu!! mina boobisar har till och med krymt nu.. :( måste lösa det här!! vill ju inte sluta som en shemale för att doktorerna inte hittar vad som är fel.. aja måndag och tisdag blir två heladagar på sös för ytterligare undersökningar.
 
 
men iallafall,, tagga lördags som fan nu! ska dra till stan snart och träffa lite kul människor! hoppas på att komma hem i samma skick som jag går XD 
 

Kommentarer:

Amanda:

skriven

Fint foto!

Svar: tack :)
Nicole

Anonym:

skriven

är dina bröst en av dina största problem



-A

Svar: sv: kan du helt seriöst hålla dig undan i alla fall lite? vi har gjort slut? kommer du ihåg det?
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar