Bird Owl

fredag!! äckel gubbe..

nu är min 5 dagrs period utan mat snart över!! 
Måndag- konstigt att inte äta
Tisdag- Lite hungrig men det går
Onsdag- Sjukt hungrig!! och trött så sov ganska mycket..
Torsdag- inte många timmar kvaar nu ^^
Fredag/Idag- inte ens hungrig..
 
har väl krymt min magsäck rätt mycket.. Men det känns som en ny start även om jag inte är tjock :) tipsar gärna folk att beställa en femdagars fasta eller en som är i tre:) fast.. jag tänker inte göra det igen^^ så länge du hittar på saker och träffar folk när de inte äter så går tiden fort :) 
 
så har haft en grym vecka med mina älsklingar :)<3
 
förutom igår.. Vi var och badade på eriksdals och när vi satte oss i bubbelpoolen så började snubbens (typ 30-40 bast) hand komma åt mitt ben flera gånger. kunde liksom inte säga nåt först för man sitter inte helt stilla pga bubblorna och jag vill ju inte anklaga honom för nåt han inte gör. Sen så började han typ ''pilla'' på insidan av mitt lår så sjukt försiktigt så att jag fortfaradne inte var helt säker.. Men jag flyttade mig närmre de jag var där med och liksom jag gjorde han det.. 
 
när jag kände hans hand på andra sidan av mig i försök av att ta av min bikini så tog jag bort hans hand.. men sen blev jag typ rädd så jag kunde inte göra något eller säga nåt.. och det var då hans händer fortsatte komma tillbaka. På mer intima ställen.. så som min fitta..
 
Blev helt stel och kunde inte göra nåt.. Sen när bubblora tog slut så slutade han eftersom då skulle det ha synts.. det gjorde så sjukt ont och sen började jag gråta när vi gick..
 
Men sånna som han? vad fan satsar man på? att jag blir typ ''tja, följ med mig till toan'' eller vad?!
 

Kommentarer:

Marika:

skriven

Älsklingen då <3
Han borde anmälas! Jävla äckel pedofiler ):

Anonym:

skriven

du skulle ha gott karate style på hans ansikte


-A

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar