Bird Owl

Fikar för att man är kåt.

Har varit ett par jobbiga och känslomässiga dagar.. Har inte kunnat blogga utan att jag har känt gråten i halsen men nu börjar jag kunna styra mig själv...

Har gjort allt känns det som för att tänka på annat men min(fd) älskling är alltid vad som kommer tillbaka till mina tankar... Så vi smsade lite igår eftersom båda ändå är ledsen :(

Kände lite bättre men det svider ändå som fan att det är slut nu :( det var ett gemensamt beslut och ju mer jag grubblar det desto dummare känns det eftersom faktiskt ingen mår bra av det...

Tur att Emsi fanns för mig och kunde torkar mina tårar ~bästa vänner som finns där~

Sen blev det vattenkrig när vi lite oskyldigt skulle tvätta bilen igår ^^

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar