Bird Owl

Why does it feel so good but hurt so bad?

Nu kanske det blivit lite väl depp i mina inlägg så nu ska jag berätta dagens samtalsämnet under företagsekonomin som råkade handla om mig..

Dom kom på att jag varit singel i en månad snart och började därför tänka att jag inte haft sex på ett tag.. Fast det gick fort över till hur många de tror att jag hunnit ha sex med?!

Sen gick det över till hur många som troligtvis var tjejer och sen blev det bara knas:/

Min dag, normal som vanligt^^

Kommentarer:

Emma:

skriven

Sv: Tack!

paulina:

skriven

hej, snygg blogg hur är läget? :)

Svar: Svar: Det är bara bra tack själv då?
Haha blev också förvånad när de ber än att ta av sig typ allt.. Gjorde tabben att ha string och min pappa i samma rum..

Kram Nicole <3
Nicole

Micaela:

skriven

Hej! fin blogg du har!

Lust att följas via bloglovin?:)

Svar: Vad jobbigt att du håller på att bli sjuk.. Om man kunde sätta perfektion på en sak så skulle det vara ditt underbara hår!! och du är hur sjukt söt som helst!
Svar: tack säg till när du följer mig så följer jag dig tillbaka :)

Kram Nicole <3
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar