Bird Owl

Lite shopping ^^

Orkade inte riktigt gå tillbaka till skolan efter jag varit hos doktorn så drog till handen och träffade min älskling:)

Fyndade lite på New Yorker och köpte två skal till mobilen!:D

Btw.. Fick höra innan de satte in spiralen att det kommer göra ont, kännas som fetaste mensvärken (vilket jag inte vet nåt om eftersom jag aldrig haft det^^) kommer få problem med att gå och sitta och eventuellt svimma.. Från att jag gick in så sa hon att det skulle ta en timma men själva att få den på plats skulle ta minst 10minuter..

Jag var där inne i 20 minuter och kände ingen smärta då eller nu^^

Och ja.. Jag har ett litet ankare upptryckt i fittan nu:/

Kommentarer:

magda':

skriven

sv: Man tar bara bädda in-koden och ändrar höjden(height="480") till 25 istället för det som står innan. :) Kram!

Svar: tack för hjälpen :)
ja men det finns bara sten på Gotland :P
kram
Nicole

Marika Saarenpää:

skriven

Sv: Ja det är mysigt :) Visst lägg till mig och hojta till sen :)

Svar: nu så följer jag dig ;) säg till när du följer tillbaka.
vilken fin text om att man alltid ska blicka framåt :) kram
Nicole

Endolia:

skriven

Snygga trosor ;)

Svar: Svar: haha tack ;) lite korsett inspirerat :)
älskar den andra och den sista klänningen :) kram
Nicole

Kimmey ~ Kung varje dag:

skriven

sv: Tack :)
Sure, säg till när du lagt till mig samt vilket nr du blev så gör jag desamma sen :)

Svar: Svar: nu följer jag dig, säg till när du gör detsamma ;)ha en bra dag :)
Nicole

Johanna:

skriven

Fin tröja :)

Svar: Svar: tack :)
Nicole

DIANA ÖSTERBERG:

skriven

sv; tack!

julia:

skriven

Gå gärna in på min blogg http://photoojuliaa.blogg.se som handlar om foto och vardag.
Jag gör också gratis designer.
Ha en bra dag!

Mich:

skriven

Snygg tröja :D

Svar: Svar: tack gumman :)
ha det bra :)
Nicole

Kimmey ~ Kung varje dag:

skriven

sv: Följer dig med. Gå gärna in till min blogg och svara för jag brukar inte kolla på min mejl där jag får svaren från kommentarer.

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar