Bird Owl

LÄS INTE!

Nu kommer det ett läs inte inlägg eftersom några har tjatat på att jag ska skriva det.. Så alla släktingar och kompisars föräldrar sluta läs nu! Lova?

För någon månad sen när jag och mitt ex var ensamma hemma så "myste" vi jätte länge på morgon. Sen insåg vi att vi behövde äta men vi ville liksom inte sluta så han bar mig... Så från mitt rum in till köket med ingenting alls på oss..

Och sen satte han mig på köksbordet! Man når vårt kylskåp om man står där så han tog ut bröd och sånt samtidigt som vi hade sex.. på köksbordet.. Sen satte han mig på köksbänken satt jag skulle kunna sätta igång vattenkokaren.. (Han hade inte slutat än) sen så blev det liksom för "hårt" så jag åkte in i skåpet och plankan som håller upp skåpet gick sönder så skåpet liksom ramlade ner lite..

Och nu till det värsta förutom att lite grejer gick sönder.. När föräldrarna kommer hem och de frågar hur skåpet gick sönder.. Tror ni att de tror på "det gick sönder på sig själv"?

Kommentarer:

Caroline:

skriven

Haha förstod hans föräldrar och vad sa dem? Hahaha

Anonym:

skriven

Dina mena jag...läste lite slarvigt ;kr

Anonym:

skriven

;)

Svar: Hahah nej dom fattade väl inte men lite undrade de väl^^
Nicole

Marika:

skriven

SKA ALDRIG NÅGONSIN ÄTA DÄR ;_;

Svar: hahahahaha jag kunde inte heller det i början :P
Nicole

Anonym:

skriven

men va han bra på det??

Svar: jag vet att det är du som skriver.. man ser ip numret -.-
Nicole

Anonym:

skriven

om jag mins rätt gick du och satte på dig en kort klänning.. och att vi hade sex på en stol innan bordet.

för att få historien korrekt tänkte ja.

Mvh Adam

Adam:

skriven

om jag mins rätt gick du och satte på dig en kort klänning.. och att vi hade sex på en stol innan bordet.
satt historien berättas rätt
Mvh Adam

Anonym:

skriven

varför skrev du ut det på bloggen?

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar