Bird Owl

(Fredags kväll)

Senare på kvällen var det ovanligt lugnt och vi ville bli lite i varv innan klubben så vi satte igång att köra drick:/ det vill säga jag har aldrig..

De ställde en kamera på bordet som filmade allt vi gjorde och som först var riktad mot en kille där som gjort en massa sjuka saker men som sedan riktades mot mig 5 minuter i leken när de märkte att jag var värre:P

Kändes inte bra att äga ut honom på så sjuka saker men i han i min klass ögon gick jag från "mammas lilla flicka" till "damn guurl"!!

Vet inte om det är bra eller dåligt.. Men efter ett tag blev vi lite trötta eftersom vi inte sovit nåt och efter några om och men övertalade de mig att springa ett varv runt huset utan jacka och skor för att bli chockad av -29 och bli piggare..

Sen när jag och han som sprang kom till biten där det bara fanns snö så skrek han dyk! (Snö är mjukt visst? Det går att dyka i tänkte jag) kom iallafall in med skrapsår från snön över hela armarna och lite i ansiktet eftersom det var det jag landade med först:P

Sen tog vi iallafall bussen till klubben men det var inte så kul där förutom att jag blev bjuden på en shot trots att jag inte var på +18 sidan:/

Blev uppraggad av några men vi drog hem sen för det var seriöst roligare där..


Runt 6 på morgonen när alla killar hade bastat en miljon gånger och en stackars kille som halsat 60cl bacardi hade spytt ner någon annans säng så fick han som skulle sovit där sova med mig :) så jag slapp sova själv igen ^^

Vet inte varför hans och just med mig med tanke på att det fanns tomma sängar men jaja^^

Det var mysigt <3

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar