Bird Owl

Dö så får vi se

När du skakar av ilska och inte vet var du ska ta vägen. Det är känslan du lämnade mig med efter du sagt att du bryr dig om mig jätte mycket och är rädd för att såra mig med ord du kanske ångrar och sedan ber mig att låtsas som att du inte funnits.

Jag klarar inte det nu.. Du är bara en pussy som inte man it up och berättar vad felet är! Jag vet att jag har gjort något för du blev arg plötsligt.. Vi skulle träffas och sen.. Hände nåt.. Juste! Det var när du såg bilden när jag hånglade med nån random på ny år!

Du skickar dubbla signaler mr "jag känner inte alls för dig på det sättet och bara som en vän"

Dö!

Kommentarer:

Sandra:

skriven

SV: tack så jätte mycket :D

Marika:

skriven

Gumman, vem är det?

Smsa med mig, jag vet att vi bråkar och så.. Och att jag kan vara lite dum i huvudet men snälla berätta vad som hänt?
Och med vem.
Älskar dig <3

Svar: Svar: jag vill inte bråka med dig längre :( du behöver inte veta något namn.. det ända du behöver veta är att jag ska playa killen så hårt satt hans barnbarn får men för livet. Nej jag har inte agrettionsproblem :P
Nicole

healthyy.blogg.se:

skriven

sv: jag vill bara vara så hälsosam som möjligt och bli fit, vältränad och lixom fit.

Tränar du själv någonting? :)

Svar: Svar: I vanliga fall tränar jag i massor men just nu har jag varit skadat i 6 veckor.. Imorgon blir fösta karatepasset för i år och på onsdag första gymdagen! :)
Kram Nicole<3
Nicole

Julia:

skriven

Bloglovinbyte? :)

Svar: Svar: säg till när du följer mig så följer jag dig tillbaka :)
Kram<3
Nicole

veronica:

skriven

sv: Tack så jättemycket :)

Svar: så lite så :)
ta hand om dig kramar<3
Nicole

Malin Aurora:

skriven

Haha åh den där katten alltså, så himla rolig!

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar