Bird Owl

2013!

Det var ju nått med pause som ni läsare inte fattar ;) så jag börjar väl skriva lite igen^^
Igår så drog jag ock Kaludia till stan med med några snälla killar och allt efter kvällen gick så plockade de upp lite fler kompisar lite här och där.. Innan 11 så hade jag ganska trist för de pratade bara polska men 12 slaget !! 
 
Fick min nyårs kyss av en rikitgt snygging på 18 bast och sen hade vi lite mys tills jag och Klaudia drog hem till mig vid 7..hehe vi trodde att vi skulel va hemma igen vid 3 men jaja..
 
Blev lite bus, dry humping inne på donken XD osv osv.. tror dock inte jag hör av honom igen eftersom vi träffades första gången 8 igår ;) 
 
året börjar både med bra och dåligt ^^ det dåliga är att två av mina bästa och mest älskade killkompisar hatar mig och det bra är en toppen kväll och massa nya kompisar :)
 

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar