Bird Owl

Unstoppable ass for show!

Ensam brud som vanligt i ett crew som hade haft ff två veckor.. Alla glas var borta ^^

Typ 9 snubbar varav 8 jag aldrig träffat plus jag..

Ena snubben petade på min tat hela tiden och tyckte den var snygg, sen kom han på att det var en skylt..

Unstoppable.. Precis över.. Röven..

Har du super krafter som att allt du sätter dig på försvinner?

Nej jag vill bara utmana killarna genom att visa att de inte kan ;)

(Adult jokes euw)

Sen började de skriva saker...

*brittens UNSTOPPABLE ass*
*Nimas*
*charlie <3*
*eloks haff 2013* for the record vi är inte någonting... Och han är en kräftgris så..

Sen stod det lite andra saker som vi inte ska nämna ^^

Jag har aldrig varit så "död" förut men jag tog igen det dagen efter när jag inte kunde hålla truten och hade typ timmars prat om inget alls med mig själv..

Still as hyped!

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar