Bird Owl

Psyket

Kom hem typ 9 timmar för sent igår så morsan lackade lite för att jag inte hört av mig... Hon tog min lur och min datorn för att jag inte skulle få kontakt med någon och faktiskt vara hemma en natt., men däremot fick jag ha mitt buss kort.. "Ja smart" ^^

Sen drog jag ihop nån historia om hur jag inte hittade mitt busskort och sen efter flera timmar visade det sig att jag hade tappat det och min kompis tagit upp det åt mig och glömt ge mig det.. Så han ringde runt 5 och sa att han hade det ,. Eh va?

Aja hon köpte historien så fick tillbaka luren.. Dock utan simkortet för att hon vill visa att hon också kan ge straff eller nåt typ ?

Söt som hon är glömde hon att man kan ha wifi så hon tror att jag bara har den till musik.. Lole ^^

Aja nu är det strax min tur.. Fast på psyket närmsta timman :(

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar