Bird Owl

patetiska drama!

He almost died.. 
 
får höra att ens ex som man känner någorlunda starka vänskapsband med legat på iva i några dygn och fått en njurförgiftning är inte kul.. (hoppas verkligen inte att jag hänger ut dig nu men jag bloggar för att bearbeta jobbiga känslor) 
 
det gick så långt att doktorerna bad honom skriva en lista på vilka de skulle ringa när/om han dog och i vilken ordning.. 
 
jag var högst upp.. över hans familj. 
 
borde jag inte känna mig glad som påverkat någon så mycket att han fortfarande bryr sig om mig efter så långt tid ifrån varadandra där jag till och med hunnit emd ett till förhållande mellan?
 
well.. I don't :(
 
har nog aldrig mått värre och haft sämre samvete för något jag gjort :(
 
 
 
 
 

Kommentarer:

Anonym:

skriven

varför har du dåligt samvete??




-A

Svar: För att du inte slutade ha känslor och jag gick vidare till ett nytt förhållande så fort..
Nicole

loise:

skriven

Jo nicole du borde ha dåligt samvete... att skriva något sånt här som inte är sant är respektlöst mot hans familj. Hur tror du jag känner när jag ser detta i din blogg ? Lögner som jag inte förstår varför du säger ? Jag tycker det är fel, så jag hoppas att du tar bort dehär inlägget. Mvh hon som satt med han en timme och väntade på ambulans

Svar: Vilket av det är en lögn? Jag skriver om det han berättade för mig när vi träffades och att jag har dåligt samvete är för att jag lämnade honom och gick vidare så fort., prata med din bror
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar