Bird Owl

Boyzen<3

Skevaste lovet men fått så många möjligheter och nya chanser som jag för en gångs skulle valde att ta.

~ ända gången jag backar är när jag tar sats ~

Visst det ledde till ett avslut på förhållandet men jag har äntligen hittat tillbaka till mig själv och trots att jag älska och saknar killen så är jag lycklig nu, riktigt glad utan bråk hela tiden.

Har fått tillbaka så mycket saknade vänner och träffat så många nya. Kanske inte de bästa vännerna men det är nog bland de mest äkta man kan hitta och jag har kul med dom.

Bla bla bla, otrogna hora.. Men NEJ!

Vi passade inte ihop så vi tog beslutet tillsammans. Och att jag är ute konstant ha kommit efter jag blivit singel och fått nya vänner <3

Ingen riktig sömn ensam på en vecka... ~To tired to be called unstoppable~

Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar