Bird Owl

Valet och kvalet om skolan..

Funderat på att hoppa av så många gånger nu för att jag inte klarar av mina doktorbesök, mediciner och skolan..

Sen tänkte jag "fan jag ska inte snubbla på mållinjen!"

Jag kämpar och kämpar men betygen sjunker och jag blir mer och mer sjuk..

Nu har jag tappat hoppet helt om att klara sista månaden och de sista proven.. Och lärarna börjar också tro det. Känns inte bra när alla tappat hoppet om än. Jag får mer tid på mig och tips och mer hjälp och lättare sätt att göra det på.. Men ändå!! Det funkar inte!

Satsar på nationella nu och att betygen håller.

Kommentarer:

emma:

skriven

SV; ååh tack så mycket fina du :) allt bra med dig?

Marika:

skriven

Vi måste träffas snart älskling, saknar dig grymt mycket.
Allting kommer ordna sig.<3

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar