Bird Owl

sovit för mycket^^ EGO PICS FOR THE WIN

Just pluggat klart så blev väl kanske lite uttråkad.. bloggaooen har inte funkat den här veckan för mig så har inte kunnat blogg :/ men aja.. åken den här veckan har avrit helt ok! i måndags åkte jag hem till min pojkvän och sov där men sen har jag fått skjuts hem på en fin fin motorcykel och lite longborard har det blivit också! måste köpe en så fort lönen kommer, vill ha de nu!! 
 
Dock så tappade jag kontrollen idag och insåg att det fanns fyra alternativ.. Åka vidare och ramla tillslut, krocka med bilen till höger, ramla ner i diket till vänster, eller bromsa med haden trots att jag inte hade handskar.. 
Valde sista ;) så skrapade upp en del utav handen men det gick bra! dock så klantade jag mig och höll i fram på brädan med andra haden så sen när jag hade stannat och skulle av så glömde jag släppa och drog den hastigt över mig och skrapade upp hela benet -.- men men sånt som händer! märkte inget förrän en kvart senare när jag satt på tåget ändå ;)
fyra börst är väl itne fel? ;P
douch-bag, kysser med öppna ögon osv..^^
jag ska äta upp dig!!!
Typ som en skräck film.. :/
 bara flum.. ignorera det.

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar