Bird Owl

fullt upp......

1. sjukhusbesöken nu när allt blivit värre..
2. kurator tiderna för tydligen får man inte hålla allt för sig själv.
3. Pojkvännen.
4. allt JÄVLA plugg..
 
Well fuck that! var ute och hade det as najs igår! först firade vi min älskling som fyllde 17 barre och sen bara rullade kvällen på.. Fick panik när jag fick för mig att köra runt i haninge, körde vilse, stannade någonstans innan jag skulle dra vidare och tappade bort nycklarna XD
 
hitta dom i alla fall sen (Y) vill bara fylla 18 och få köra lagligt!! ^^ 
nu drar jag till jobbet snart! hard work work!
 
vågar inte visa mina ögon efter igår XD

Kommentarer:

Anonym:

skriven

vad jobbar du på?? o vad hände igår??


-A

Svar: *jobbade
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar