Bird Owl

April fools!

Legat sjuk hela vecka då min käre pojkvän smittat mig man ah.. Drog i alla fall lätt dom bästa april skämten i måndags!!

Först till min pojkvän att jag var gravid..
Sen till min kompis som visste att jag skulle lura honom med det.. Att han gjorde slut med mig för att han tyckte att jag var omogen.. ^^

Båda gick på det men Carro hade lätt den bästa reaktionen. Kommer hem till henne, lägger huvudet på hennes axel och börjar "gråta" sen efter ett tag säger jag "fast det är ju första april".. Hon springer in på sitt rum och utrycker allt ditt hat mot mig XD<3

Btw.. Börjar bli ganska nöjd med min kropp nu :)

Kommentarer:

Marika:

skriven

Bäääääst!

Lite väl lättklädd va? ;DDDD

Svar: When you party as hard as I do the clothes just falls of^^<3
Nicole

Anonym:

skriven

something tells me I'm not suppose to say this to you but DAMN GIRL!


-A

Anonym:

skriven

something tells me I'm not suppose to say this to you but DAMN GIRL!

-A

Anonym:

skriven

I shuld probably not say this but DAMN GIRL!!

Anonym:

skriven

I shuld probably not say this but DAMN GIRL!!


-A

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar