Bird Owl

That face!!

Pratade lite idag på rast/samhällskunskapen om att dricka och bli riktigt packad. Och jisses vilka blickar man fick av några när jag berättade att jag aldrig har varit riktigt wasted! :P tog ett tag innan de faktiskt trodde mig men det roliga var blickarna jag fick då typ som ''visst visst''.
 
så nu ska de försöka att utan att jag märker något supa ner mig xD det kommer ju knappast att gå vägen för dom men de snackar om att den första fyllan är den roligaste för de i omgivningen så det är väl därför de sattsar nu :P men jag säger bara..
 
LYCKA TILL ;)

Kommentarer:

▲ S A N N A:

skriven

Sv: tack, säg till när du följer mig och vilket nummer du blev så gör jag detsamma :)

Svar: 44:) din tur ;)
Nicole

Toppbloggare:

skriven

Vill du öka dina besökare? Gå till http://www.toppbloggare.com/ och bli VIP-bloggare nu!

▲ S A N N A:

skriven

Sv: jag blev nummer 4 :)

Felicia:

skriven

har du piercat tungan? jag vill också men jag får inte..

Svar: det fick inte jag heller egentligen ;)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar