Bird Owl

Man kan inte släcka eld med bensin!

Var lite nere idag för att jag skulle gå på familjeterapin efter skoolan. var jätte nervös och såg verkligen inte fram emot det för han vi går till verkar så oseriös och kass rent utsagt..
 
vi bråkade oss igenom nästan två timmar, eller mamma, tyrone och han gjorde det och jag satt och fick anklageslser på mig. jag bröt ihop! jag orkade verkligen inte höra på allt de hade att säga och jag är fortfaradne ganska nere.. :( men jag har snälla vänner som hjälper mig och iallafall frösker få mig på bättre humör :) sen så har jag en mysig helg att se fram emot också :) med lite nya och gamla kompisar.. Vänta.. f*ck det är ju bara måndag!!
 
men veckan ska nog gå ganska fort :) ha en trevlig kväll pussgurkor <3

Kommentarer:

amanda:

skriven

Du kommer klara dig igenom vad som helst, ta kontakt med mig på min blogg så ger jag dig min FB så kan vi prata, går också igenom jobbiga saker, finns om det är något

Svar: Sv: åh tack jag behöver någon att prata med som förstår:) snälla lägg till mig på fb och skriv något litet meddelande så att jag vet att det är du :)http://www.facebook.com/nicole.k.stjernberg det där är min adress :)
Nicole

amanda:

skriven

Nu har jag lagt till dig, det är en svartvit bild på mig som profilbild, det gick inte att skriva ett meddelande :(

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar