Bird Owl

Lycklig!<3

Det är verkligen inte kul när man bråkar med en nära och bra vän. Speciellt inte när man går i samma klass och ses hela tiden. Och får höra sina namn i samma meningar konstant för att folk inte har nåt bättre för sig än att säga att vi stöter på varandra och kommer bli tillsammans en vacker dag..
 
Sen det jobbig är att det egentligen inte fanns något att bråka om.. Jag blev bara arg på honom.
 
Han undrade hur han kunde pigga upp mig igen och jag sa att det var genom att låta bli att prata med mig och så blev det..
 
jag har haft en klump i magen hela dagen som vuxit för varje gång jag sett honom. sen så åker vi samma tåg hem och han går av innan mig. och när han kramade de andr ahejdå och inte mig och bara gick så höll jag på att bryta ihop.
 
gaaanska så patetiskt men sen så sa hon som jag åker med att jag borde gå av och prata med honom. Han har jätte långa ben så jag var tvungen att få honom att stanna innan han kommit för långt. Så jag ropade hans namn, ångrade mig och gick in på tåget igen :P men sen så sprang jag efter honom ändå och det är jag glad över!
 
Mitt humör gick från 0<--------------------->100 direkt! och det såg ut som en romantisk scen ur en film XD och jag grät lite som toppen på moset. vet inge varför men ah.. :D

Kommentarer:

EMMAS!:

skriven

sv: japp de är jag!:)

Svar: Sv: åh hur fria han? :) hihi känner din inte men blev jätte glad ändå :P
Nicole

Ping Lowhngren:

skriven

HAHHA nej va härlig bilden är!^^

Svar: Sv: visst är den jätte rolig XD
Nicole

▲Amanda † Fotogalen▼:

skriven

-Tack! :)

Svar: Så lite så :)
Nicole

Ping Lowhngren:

skriven

oh tack söta du!^^<3

Ping Lowhngren:

skriven

oh tack söta du!^^<3

Svar: Så lite så :)
Nicole

Nicco:

skriven

Tävling - vinn valfritt smycke :) http://lifeofnicco.blogg.se/2012/october/tavling.html#comment

Melinda Nyrén:

skriven

Ja linnet var typ prefekt ;)
Haft en bra dag?

Svar: Sv: ja min dag har varit toppen själv då? :)
Nicole

viktoria:

skriven

super fin header! :)

Svar: Sv: tack viktoria :)
Nicole

Amanda:

skriven

Jobbigt att bråka med någon sådär men skönt när det väl löser sig!

Svar: Sv: ja det är det men nu är vi sams och är typ as glada :)
Nicole

ANNA-SARA:

skriven

fin blogg! :-) lust att göra ett bloglovin byte?

Svar: Sv: Tack :) säg till när du lagt till mig och vilken siffra du blev så gör jag det samma:)
Nicole

ANNA-SARA:

skriven

sv; härligt! blev nummer 10, vilket blev du? :-)

ANNA-SARA:

skriven

sv; ja måste vara det! visst är dom :-)

ANNA-SARA:

skriven

sv; oj, där läste jag lite fel på kommentarer, tack skulle det ju såklart stå :-)

Svar: haha va :P aja det blir säkert bra :P jag blev iallafall 78 :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar