Bird Owl

älskar den här låten <3

 ta mig inte för ett ulrik munther fan för då kommer jag börja gråtas nej men jag älskar bara den här låten och på youtube är han den ända man kan hitta som sjunger den. Texten har jag inte riktigt listat ut vad budskapet med den är men för mig har den fått ett budsakp..
 
jag vet inte om jag är ute och cyklar men jag tycker att det känns som att han sjunger om att man inte får tillräckligt mycket kärlek och är vilse men alla andra tror att man har det så bra och kallar en för ''luckiest girl''
 
jag tar åt mig så mycekt och så som låten betyder för mig stämmer in på mitt liv så sjukt mycket så trots att låten är grym så kan jag nästan börja grina av den :/

Kommentarer:

sofia:

skriven

tack :)

Felicia:

skriven

Vissa låtar fastnar man bara för!

puss

Svar: Sv: ja den här låten var alldeles för bra för att inte vara något sånt jag brukar lyssna på :) Har du någon riktigt favoo? :) puss
Nicole

Fannie:

skriven

den låten är så himla bra, fast jag gillar orginalet med vinsten bättre! :D

Svar: Sv: ja vinsten är mycket bättre men jag hittar den inte på youtube dock.. :/
Nicole

Aida <3:

skriven

Sv: tack <33 jo tack allt är bra! Sj? Kram

Svar: Sv: ja allt är bara fin fint till och från dock men ändå :) hur är det själv? :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar