Bird Owl

life changing moment

Förhinder på förhinder som tillslut lyckades lösas. Fast det kanske inte borde ha ordnat upp sig? det kanske hade varit bättre om det inte hänt, eller? 
Var jag kanske självisk som fick ett hjärta att brista för att jag själv skulle få det bättre? 
Jag kände mig dum och oärlig innan och så mycket bättre känns det inte nu heller! men jag förlitar mig på att jag gjorde det rätta..
 
vad vill jag säga med det här? jo att jag gjorde slut med min pojkvän efter 15 månader för attmina känslor för honom att ändrats till så som du känner för din bror eller bästa vän..
 I LOVE(D) YOU! BUT I'LL NEVER FORGETT YOU <3

Kommentarer:

Ebba Molin:

skriven

SV: Åh tack! Ja dom blev supergoda!

Hannah :

skriven

Åh vad jobbigt att ta ett sånt beslut.. Hoppas ni båda inser att det här är bättre<3

Jakob:

skriven

Alla säger ju att man inte kan bli vän med sitt ex men om du känner så och han kommer över dig så hoppas jag att ni förblir vänner.. :)

malin [fotoblogg]:

skriven

vilken fin blogg du har =) hoppas du får en bra start på veckan! kram

Alice-Tonåring med stora drömmar:

skriven

Åhh vilken fin blogg du har! :)
Jag och min kompis har en serie som vi gärna vill ska gå vidare och bli större. Om du inte har något för dig så kan du gärna gå in och kolla på det senaste avsnittet på min blogg! Sen om du gillar det får du gärna besöka våran kanal Modestilarna för mer videosar. Kram

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar