Bird Owl

jag måste undvika dig..

 
Jag är så trött på all medicin nu:( jag har inte så väldigt ont men jag kan knappt gå! den är så stark så att jag blir helt snurrig och då tar jag ändå mindre än vad de säger att jag ska ta..
 
Har ni någon haft en ganska bra kompis? som du kan ha kul med? men inser att det inte är bra att vara med henne? 
Det upplever jag nu.. Jag har haft ätstörningar som jag trodde att jag hade besegrat men hon beter sig som att hon har anorexia fast hon inte har det.. Hon bara pratar så och har konstiga matvanor men så som hon påverkar mig gör att jag börjat få tillbaka dom.. här är en låt som kan förklara mitt liv det närmsta året.. :( 
 
 

Kommentarer:

Roxana ♪♫:

skriven

Vad tråkigt att du har ätstörningar hoppas du blir bättre !

Hur fick du en sådan "Pil knapp" som man trycker när man är längst ner på din blogg :O??

kortfilm ute på bloggen nu, hur skulle DU göra? :')

Fin blogg!

Kram
Roxana ♡


Svar: Sv; åh vilket fint namn du har :) Jag hoppas jag blir bättre snart men nu tar jag sjukt stark smärtstillande som gör mig illamående också.. jag vet inte var pilen kom ifrån men det har inte jag gjort :/
Nicole

Isabell Edvinsson:

skriven

SV: Tack så jätte mycket sötis! :)

Svar: så lite så gumsan <3
Nicole

-Kardashian family:

skriven

Allt bra med dig idag? :D

Svar: sv: läs inlägget så vet du?
Nicole

Amanda:

skriven

svar: tack vad söt du är!

låter inte som det är nån vidare bra kompis för dej nej, hoppas ätstörningarna går över, kram

Svar: Sv: nej men hon är liksom bra annars bara att hon pratar om vikt och vad hon äter lite väl mycket..
Nicole

Ebba:

skriven

Vad jobbigt att ha så ont :( Hoppas verkligen det blir bättre snart<3

sv:
Tack finis :)

Svar: Sv: tack gumman jag hoppas själv på att bli mycket bättre snart :)
Nicole

kompakt:

skriven

Kompakt här! Vi Vill bara tipsa om våran julkalender! Där det vi kommer ha tips och videos men även några GRYMMA TÄVLINGAR!
Så kolla in den varje dag fram till jul för att kunna ta del i våra tävlingar och andra skojigheter!

fakeasmile:

skriven

vi har veckansblogg igång och det skulle var kul om du ville vara med!!
kram

Åsa:

skriven

Hej hej :)
Hur gjorde du för att få till pilen på sidan av din blogg (så man kommer längst upp på bloggen om man klickar på den) och vad är HTML koden för den?
Skulle blir jätteglad för svar, har letat efter den länge nu ;)

Svar: Sv: jag har faktiskt ingen aning om hur jag fick den :/ det är inget jag har fixat plötsligt så fanns bara pilen där :/ ledsen att jag inte kan hjälpa dig :(
Nicole

Mathilde:

skriven

SV: Tack..

det är inte lätt när det blir så. =(

isabellasphotographing:

skriven

hoppas du får en bra början på december :D
kram

Svar: Sv: tack jag ska försöka vända allt så att det blir bra :) detsamma >:)
Nicole

Josephine Einarsson:

skriven

Snyggig blogg du!

Svar: Sv: tack har man en bästa vän som går teknik så kan man får rätt grymma designer :)
Nicole

Josephine Einarsson:

skriven

Svar: Haha va bra då :). Jag går media så jag känner mig rätt duktig på det med ;).

Bea:

skriven

Sv; Nämen tack :-) ja kylan är ju onekligen lite svår att vänja sig vid såhär i början! Om man vänjer sig alls vill säga.. ;-)

felicia-:

skriven

Kämpa vännen. Jag tror på dig

sv: Det är verkligen så, man känner sig fri

Svar: Sv: tack jag har börjat tappa hoppet men nu finns det bara en väg och det är upp! :)
Nicole

Matilda Dahlgren:

skriven

Sv: Tack! <3

Jeanette:

skriven

Det låter ju inte bra! Tycker du ska prata med din kompis om hur du känner och att ni kanske behöver ta en paus ifrån varandra för att du inte ska må dåligt igen..

sv: ja, det är min dotters dop. Ska bli mysigt! :)

Svar: Sv: jag tänkte prata med henne men det är lite svårt att bara lägga fram att jag mår dåligt av att vara med henne.. även om man bäddar in det :/
Nicole

sara:

skriven

jag håller alla tummar och tår att tomten kan trolla fram ett par till mig av dom ;)

Madeleine Jonsson:

skriven

den låten och videon är så bra

Svar: sv: ja men låten är dock lite sorglig men det är nog för att jag kopplar mig själv till låten... inte biten med underbar ;)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar