Bird Owl

Marikaaaaaaa- Mino :*<3

Det här är min sjukt underbara och speciella bästa vän! :* vi har stått ut med varandra längre än någon annan och hon är så läskigt bäst även om jag sällan erkänner det. Om utséendet hade kvittat så hade vi i pricip varit som systrar osv.. visst vi är inte lika gammla men vi leker som barn och är ett levande bevis på att man kan ha mycket roligare utan alkohål!! Jag bara helt enkelt älskar henne er än allt och o någon skulle ta mion bebis ifrån mig så skulle jag skära kuken av den personen oavsätt kön ;) bara satt ni vet och om nån skulle såra henne så skulle detbli något åt det hållet fast värre :*<3 hon har en awsome blogg också som är nästan lika random som vihttp://mino.blogg.se/ <--- måste kollas <3

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar