Bird Owl

Åh älskar min nya klass :3

Nu tror jag att jag har pratat med nästan alla :) och alla verkar super snälla och allt så det är ett plus!! Något som dock är lite synd är att tjejerna har gruperat sig lite grann och jag umgås och vill vara med alla. Jag är ju liksom vän med alla i pricip så lite synd är det.. :( 
 
det verkade som att vi skulle bli en sån klass där alla pratar med alla men det kanske sker senare, för jag känner mig lite elak på något sätt som att jag sviker dom andra när jag inte sitter och äter med dom osv.. Eller typ när man står och pratar med några och de frågar om man vill gå iväg och göra något med dom ist :/ det verkar bara vara jag som är så öppen och går till alla men förhoppningsvis så ändrar det sig också :)
 

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar