Bird Owl

Helgen

Fredagen skulle vara att gå till någon mysig bar och ta några öl, bara chilla helt enkelt. Det slutade vid VIP bordet inne på Pure och jag tror att jag till och med drack upp mitt förstånd. 

Jag hade i alla fall väldigt kul den kvällen minus en brud som stötte på mig hela kvällen, vet inte hur hon lyckads hitta mig oavsett vart jag gick. 

Från ca 2:00 minns jag inte så mycket förrän jag sitter på tuben hem och en äcklig kille snor min lur och hinner springa av tuben precis innan dörrarna stängs. 


Polisanmält och blockerat numret, någon som vet något mer man kan göra? Eftersom jag är väldigt oteknisk så finns mina foton från mobilen bara på den luren och skulle hata att aldrig få fotona. 

Men utöver att jag fick luren snodd så har helgen ändå vara helt ok, det är ju trots allt bara en materiell sak. #KeepYourHeadHigh

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar