Bird Owl

Bebis moments

Jag blir så irriterad på mig själv för att jag saknar något jag aldrig ville ha. Spenderat timmar i sängen med tårar sprutande ner för kinderna och klappat på magen. Nu när magen väl är tom så kan jag inte hjälpa att känna mig som en dålig människa. Allt, verkligen allt förändrades av att se hennes lilla ansikte. 

Jag brukar be folk som är nere att tänka på att de redan vunnit det störta och viktigaste loppet av alla. De var spermien som tog sig först till ägget och lyckades bli ett liv. 

Sen är det Therese som klarade allt det där men sen förstörde jag för henne. Jag lägger all skuld på mig själv trots att jag är medveten om att min depression under min graviditet inte bara handlade om henne utan även hur folk högg mig i ryggen och tryckte ner mig.  


Kommentarer:

Eleonora Adriana ♥:

skriven

:(

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar