Bird Owl

Människor

Den senaste tiden genom både jobbet och vänners vänner har jag träffat mycket trevligt, intressant och avskyvärt folk. Jag har dejtat folk jag fattar intresse för som varit allt från pojkar till män, med olika bakgrunder och ursprung, kortfattat alla olika typer och helt lagt undan min "typ" åt sidan då det uppenbarligen inte är en typ som passar med varken min personlighet eller vardag. 

I allt vimmel så har jag fattat tycke för en någorlunda nära vän till mig, som även passar in på min "typ". Som jag ansträngt mig för att inte falla för fler inom den genren. Jag vet att det inte finns något att hämta där, inget som kan få mig att utvecklas och alla misstagen som skulle kunna uppstå har jag redan lärt mig en läxa från. Toppen på moset är att jag vet att ett förhållande med honom inte skulle fungera. 

Ju mer jag träffar andra killar och håller mig borta från dom tankarna, desto mer vill jag anta utmaning och testa med den här killen. 

Brain please be logic. 


Kommentarer:

Eleonora Adriana ♥:

skriven

Fina du!

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar