Bird Owl

Fakta

Vem skulle göra så?
Ja vem skulle vilja mig illa? 
Varför skulle vi tro dig?

För två år sedan kom en okänd man till mig på kvällen när jag var ute med hunden och skrek åt mig och frågade om jag var Nicole.

Han sparkade mig på benet så att jag föll ihop. Medan jag satt på marken och försökte hålla tillbaka min ilskna hund för att han inte skulle göra illa henne så skrek han ut hur äcklig jag var pga den ena och det andra. Allt han skrek ut var rykten jag haft i grundskolan. Någon som ogillat mig i grundskolan har trott på alla rykten och brättat det vidare till en kille som uppenbarligen tycke att han skulle skada mig pga det. 

Det hela slutade bra men det är bara ytterligare ett bevis på att allt skevt som händer mig faktiskt är sant. Folk är beredda att sjunka hur lågt som helst för att skada mig både fysisk och psykiskt. Bara sorgligt att mitt ex tror att jag försöker skapa drama.

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar