Bird Owl

Flygrädd?

Jag kan erkänna att jag är flygrädd men det löjliga är att jag inte är rädd för att krascha osv utan för att planet skulle flyga fel. För i mitt huvud kan sånt hända ^^ 

Sen är det självklart den fruktansvärda stressen innan man sitter på planet som spökar lite också.. 

När jag flög i fredags så stod tiden när gaten öppnade på biljetten istället för när planet skulle lyfta så antog att det skulle vara samma sak på hemresan. 

Kommer i "god tid" tyckte jag till flygplatsen men möts av en kvinna som säger att gaten stängde för en kvart sen. 

Jag väljer att springa och se om jag hinner (japp ni läste rätt jag sprang utan att något jagade mig).

Kommer till tullen och hela jag verkar pipa.. De börjar kolla mig efter droger och sprängämnen för att jag ser så "nervös" ut. Blir fruktansvärt stressad när deras maskin början krångla och när allt väl är klart så var gaten inte ens stängd och planet lyfte en 30 senare... 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar