Bird Owl

dränkte min ilska

När killarna väl lämnade hytten gick jag ut på däck och ringde en kompis. Jag väckte honom då klockan var fyra på morgonen. Först ville jag inte säga vad som hänt mer han hörde direkt att jag mådde dåligt så jag berättade. 

I sorg och ren ilska drack jag tills jag knappt visste upp eller ner för att jag skämdes och var så galet arg på mig själv för att jag inte kunde göra mer motstånd. 

Efter några timmar när klubben stängde gick jag och två till ner till hytten för att sova, jag bäddade ner mig i sängen och var påväg att somna när min kompis kom in med två killar och satt och pratade. 

När hon släckte lampan bäddade den ena kille ner sig i min säng. Eftersom jag halvt sov reagerade jag inte förrän han drog av mina kläder, jag vaknade till och kände hur jag fortfarande var i chock från tidigare händelse. Mängden alkohol samt rädslan gjorde att jag knappt kunde röra mig. Jag blundade och ville bara somna ifrån allt så att det skulle gå över. Det enda jag jag riktigt tydligt minns är när han trycker in sin kuk i mig och det verkligen skär i mig för att det gör så ont. Sen att han ber mig att vara tyst.

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar