Bird Owl

Top hiss & diss 2015

Snart är även detta året slut och det har som alla andra år varit helt kaosartad på hösten men även innehållit många bra stunder. 

Det absolut värsta med detta året var när en person sa till mig "Adoptera bort din dotter när hon föds för det kommer vara synd om henne". 

Sved så i hjärtat att få höra de orden, bekräftelsebehovet steg i taket efter det och känslan av att vara oduglig har nog aldrig varit värre. 

Det bästa med 2015 var helt klart att få chansen att jobba med detta projekt, förutom det att jag stor trivs i produktion så har jag mött så många fantastiska individer som lyser upp min dag. Alla är så oerhört unika och har så mycket pondus att inspirationen och viljan av att utvecklas gjort att jag idag kan säga att jag ÄLSKAR mitt liv och jag ÄLSKAR mig själv. 

Nya utmaningar varje dag är precis den typen av drivkraft som håller igång mig.  

Aldrig känt mig mer redo för att se vad det kommande året kommer att ge mig! 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar