Bird Owl

Det ligger i klänningen

I helgen var jag på kryssning med mina babes som bästa Oliver bjöd på. Och när vi var så packade att vi var nästintill att däcka så kände jag att det var rätt läge att gör något som jag velat göra hela kvällen. 

Jag tog fram klänningen som jag haft på mig under min senaste vistelse på en färga och ni vet vad som hände då. 

Vi gick ut på däck, skrek åt klänningen, la all vår negativa energi i klänning, brände och rev sönder den och till slut när vi var så tomma på känslor efter allt skrik slängde vi dem över bord. Att se den sväva iväg och landa på vatten utan gav en så lugnande känsla.

Händelsen har inte bara tärt på mitt psyke, det har även fått mig dumpad av en kille som jag var dum nog att ta tillbaka efter det och sabbat alla mina chanser för att bli militär. 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar