Bird Owl

Okänd persons päron

Ska smyga ut dagen efter.. Går försiktigt ur sängen för att ingen ska vakna och tar mina kläder och grejer i handen för att klä på mig utanför så att det låter mindre.. 

Går ut från nåns Pärsons sovrum och ban där står päronen plötsligt i hallen..

Walk of shame med en boll på huvudet och smink som runnit.. 

Försöker ta på mig skorna (håller fortfarande i mina kläder) 

Är för trött för att få på mig skorna så håller mina grejer inklusive skorna i händerna och går ut i bara en tröja och strumpor.. Hör att det säger något efter mig men jag bara går.. 

Sen hittar jag inte till bussen och när ja tillslöt hittade bussen och skulle klä på mig var busshållplatsen äckligt full.. Var lite halv stelt sådär plus att senare på tågstationen möter jag mitt ex styvmorsa.. 

Så illa..


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar