Bird Owl

Kärleken i mitt liv<3

Du har verkligen alltid funnits där även om vi haft våra tider när vi glidit isär, men trots det så vet jag att du aldrig är längre än ett samtal bort alla tider på dygnet och jag är så glad över att jag träffade dig! Vi tar ibland riks dumma beslut och upplever nära döden upplevelser tillsammans men på något sätt tar vi oss alltid ur dom! 

Vi har skapat så många hemska minnen som vi idag kan skratta åt, bara ett exempel är igår kväll när jag faktiskt trodde att det skulle bli vår sista kväll i denna värld. Även om vi tog oss ut skiten så kände jag mig ändå trygg med att veta att om det hade blivit den sista kvällen i livet så hade den ändå spenderats med dig och vi hade tillsammans gått igenom de guldiga portarna till himlen. 



Tack för att du alltid finns där. Jag älskar dig! ~ Klaudia Chmiel ~

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar