Bird Owl

fel kretsar, vänner är vänner

Jag försöker med hela min själ att glömma vad som har hänt, att intala mig själv till att det är något jag bara drömt eller sett på film, men ju fler gånger minnet kommer upp i mitt huvud, desto värre svider det. 
 
Vi satt bara på espresso house och drack kaffe, lärde känna varandra lite bättre när du bad mig att kolla upp mot dig och inte släppa ögonkontakten. Vad jag än hörde eller du sa så skulle jag inte vända huvudet. 
 
Han bad mig att ta på mig min luva och på tre skulle jag resa mig, kolla ner i golvet, gå mot utgången och springa efter han kommit ikapp mig.
 
Allt kändes så overkligt trots att jag tydligt kunde höra hur några sprang efter oss. 
 
Vi sprang och fick i några hundradelar en reklamplancsh mellan oss och de som sprang bakom. 
 
Ett hundratal gälla skrik, ett ljud av ett skott och sedan hur skottet träffade i metallen på reklamplancshen var det sista jag hörde innan vi kastade oss in på första bästa buss och åkte därifrån..
 
Vissa minnen kommer man aldrig att glömma, inte heller känslan bakom dom. 

Kommentarer:

The Revolt:

skriven

Oj, inlägget förstod jag inte eftersom det säkerligen ligger mycket bakom det. Men aao, om dete ngt så kan du skriva till mig :o Låter lite random då vi inte känner varandra, men ibland kan det vara skönt att tömma hjärtat för ngn man inte känner för då blir man inte heller dömd.

Men men, hoppas allt löser sig och att du lär dig att hantera dina minnen!

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar