Bird Owl

Karate!

Jag har saknat att bara åka ner till dojon och fightas men har ju inte kunnat efterosm jag haltar.. Men idag tog jag mig dig och gjorde alla tekniker för armarna fast ståendes vanligt.. Men fy katten vad tråkigt det var att inte få ge allt och slåss..
 
Var i alla fall och kollade upp foten idag, blev direkt skickad till röntgen imorn och efter det får jag träffa ortoped! De lär troligtvis låta mig operera fötterna och efter 2-3 månader på kryckor slipper jag de problemen, smärtorna och får nog byta till en mindra skostorlek ^^
 
tur i oturen, får operea tidigare än vad som sagts men får inte träna mer den här terminen eller gradera.. 
 

Kommentarer:

Joe:

skriven

Hoppas det snart blir bättre med foten!
sv: jag pluggar ayurveda, men är klar till helgen efter 1,5 år!

Svar: Svar: tack jag hoppas jag kan träna och gå normalt snart :) skönt att du snart pluggat klart :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar